Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


seronok je bila boleh mkn..
Mail this Foto to a friend
Search BoardTracker for..
seronok bila boleh



Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Saturday, 2-May-2009 09:30
Gelagat Anak2 ku semasa makan
Gelagat nie aku rakam mlm 30hb april lepas.. masa aku tgh bagi dorg makan.. tujuannya ada dua.. 1 sebab nak rakam sebagai kenangan dorg nanti.. yang ke 2 sebab aku nak hantar masuk peraduan dalam sinar fm.. hehehe..

seronok tengok gelagat dia orang ketika makan.. macam2 pesen.. masa mula2 aku perkenalkan makanan pejal ni pada anak-anak aku tue dia orang macam tak berapa nak makan la.. macam2 jenis aku cuba.. perasa buah-buahan la.. biskut la.. yang jenis segera dalam botol la.. semua aku beli.. tapi tak juga nak.. last-last aku beli Nestle yang beras tue.. baru la ok.. yang adik tue makan je bila aku suapkan.. tak banyak songeh juga la.. tapi yang abang nie dia macam nak main2 sikit.. dia nak makan tapi macam tak nak.. ada sekali tue aku ingatkan dia tak nak sebab bila aku suapkan je dia sembur2kan je.. habis comot mulutnya.. pastu aku stop la.. sebab mak aku kata budak2 kalu dia tak nak dia sembur je makanan tue pas tue buat macam dia nak muntah..so aku tak bagi kat dia dah la.. bagi kat adik je.. sekali dia nangis.. bila aku suap je terus senyap.. baru la aku tahu dia nak makan tapi dalam masa yang sama dia nak main.. bila dorg nie kenyang dorg akan buang semua makanan yang aku suap tue.. bila kita masukkan balik sebab ingatkan meleleh masa dia orang nak menelan.. dia orang akan luahkan balik juga.. pastu dia orang akan buat mcam nak muntah tue.. mcam yang mak aku kata la.. so aku stop la.. memang berbaloi la bagi makanan pejal nie.. sebab bila tido malam tido lena.. tak kerap terjaga dah..

© Pidgin Technologies Ltd. 2016